Blogger'da Yazı içine Adsense Reklamı Koyma

Blogger'da Yazı içine Adsense Reklamı Koyma
Önce bu siteye gidin. Reklam kodunuzu kutuya yapıştırdıktan sonra CONVERT AD CODE tuşuna basın. değiştirilmiş kodu kopyalayın. aşağıda verdiğim kodun içinde yeralan Reklam kodu buraya eklenecek kısmına yapıştırın.

1. Adım:İlk olarak Şablon > HTML'yi Düzenle > Widget Şablonlarını Genişlet'i tıklayalım.

2. Adım: Daha sonra Ctrl+F kullanarak data:!post.body yazın ve <data:!post.body/> kodunu bulun (Aradaki ! işaretini kaldırıp arayın) ve bu kodun öncesine aşağıdaki kodu ekleyin:

Kod:

<b:if cond='data:blog.pageType == "item"'>
Reklam kodu buraya eklenecek
</b:if>

Not:Eğer reklamın yazınızın altında çıkmasını istiyorsanız bu kodu

<data:!post.body/> 'nin altına ekleyin.

Hepsi bu kadar.

9 yorum:

  1. anlatımlı örgüler17 Haziran 2013 15:02

    bu söyldeğiniz talimatlara göre yapıyorum fakat sayfada reklam çıkmıyor neden olabilir? yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  2. aynı kodlar bir çok sitede verilmiş ama ben nedense hepsini okudum yapamadım buraya geldim yaptım. çünkü sen ctrl+f ile doğru kodları arattırdın. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle herkese kolay gelsin dileklerimi iletmek isterim. Hemen hemen herkes burada yararlı bilgiler paylaşmak ve sorunlarını çözmek amacıyla bulunmaktadır. Benimde yönetmiş olduğum http://www.elmayarisi.com isimli sitemle ilgili bir sorunum var. Sitem 1,5 yaşında içerisinde 1600 den fazla konu mevcut. Tüm yazılarım özgün diyemem ama hemen hemen bir çok yazı da çalışma yapılmıştır. Sitem ilk kurulduğu zamanlarda bilmeden adsense başvurusunda bulundum ve başvurum kabul edildi. Reklam kodlarımı aldım siteme ekledim ancak reklamlar kpdlarım gösterilmeden iptal edildi. Bilmediğimden dolayı bu işlemi bir kaç kez daha tekrarladım hepsinde kabul edildi ve kod yerleştirmesinden sonra retedildi. Daha sonra siteye yüklenmeye başladım. Şimdi ise reklam kodu alamıyorum. Herseferinde başvurum redediliyor. Bu hem benim çalışma şevkimi kırıyor hem de sıkıyor. Google tarafından banlanmadıda sitem neden kaynaklandığını bir türlü bulumaıyorum. Bir ara sitemdeki bir çok yazıyı, eklentiyi ve etiketleri bu sebepten dolayı sildim. Ancak yine değişen bir şey olmadı. Bu konuda yardım edebilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. sağol kardeşim işime çok yaradı iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  5. Ustura Kemal4 Ekim 2015 04:15

    hocam reklami yazinin ortasinda cikmasi icin ne yapmamiz lazim? SImdiden thank you

    YanıtlaSil
  6. buradaki yazı işine yarayabilir http://www.weblozi.com/blogger-blogspot-sitelere-kod-kullanarak-adsense-reklami-yerlestirme/

    YanıtlaSil
  7. Çok sağol dostum ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  8. yazinin ortasinda cikmasi icin ne yapmamiz lazim yardımcı olurmusunuz..

    YanıtlaSil
  9. Ben şöyle yapıyorum reklam kodunu alıyorum yazı yazdıktan sonra nereye yerleştirmek istiyorsam oraya htmlden ekliyorum yani el ile..

    YanıtlaSil